متن مداحی

متن مداحی های جدید

متن مداحی

متن مداحی های جدید

متن مداحی
بنی فاطمه.مطیعی.محمود کریمی.مهدی رسولی.نریمان پناهی.
حسین طاهری.سیدرضا نریمانی.مرتضی باب.محمدحسین پویانفر
بابک تقی زاده.سید طالع باکویی

???????

متن مداحی "صداموداری یانه"

شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ

"حسین دارم صدات میزنم صدامو داری یانه"
" حسین بهم بگو اربعین هوامو داری یا نه"
"صدامو داری یا نه هوامو داری یا نه "
"اسم منو تو لیست زائرات میاری یا نه"

"من از آن روزی که در هیات تو "
"مادرم دادبه من شیر حسین"
"از همان روز گرفتار شدم "
"من از آن روز عزادار عزادار شدم"{2}
"گذرم خورده در خانه تو"

                                                   

"خانه ام ساختی آباد شدم"
"من از آن روز که در بند توام "
"از همان روز چه آزاد چه آزاد شدم"{2}
"منو ماه ماتمت ماه محرمت"{2}
"دل خون شد از غمت برات بمیرم"
"من و حال شور و شین سربند یا حسین"{2}
"قلبی به سینه ی برات بمیرم"
"حسین روز حساب کتاب علمدارو میاری یانه "
" حسین بهم بگو اربعین هوامو داری یا نه"

"هوامو داری یا نه صدامو داری یانه "
" روز حساب کتاب علمدارو میاری یا نه"
"روضه خونم اگه سی تو ممنونتم "{2}
"حسین در حونت ار و پیتم مدیونتم حسین"
"اگه ای دلوم و خینه و عزادار تنه "{2}
"اگه ک سینه زنم کار علمدار تنه"{2}

"و ری گل علم علم دست قلم قلم"

" اخی حرم حرم بیچاره وی دل "

"چقد غم و دین غم نیخا بشینه غم"
"هی تش وم اینه غم اواره وی دل"
"حسین وم بگه ای نوکرته و جا ایاری یا نه"
"حسین تو وم بگو که اربعین هوامه داری یا نه"
"هوامه داری یا نه صدامه داری یانه "

"وم بگه ای نوکرته وجا ایاری یانه"{2}
" روضه طوری بگری وم دنیا دنیا خور وابو"
"ایقد ناله دم حسین که گوش اسمون کر وابو"
"رخت ماتم حسینه دنیا دنیا نیفروشم"
"نونین ک چه حالی دارم تا ای جومنه ایپوشم"
"علمدار وری بیو اصلا نخاسم "{2}
" تشنه ای برم و خو او سیچنم بی"
"کسی نیسه یاورت کس نی بیاورت "{2}
" عامو فدی سرت او سیچنم بی"

"حسین قبول می کنی یجی ایا مکاری یانه"

"حسین تو وم بگو ک اربعین هوامه داری یا نه"
"هوامه داری یا نه صدا مه داری یانه"
" قبول می کنی یجی ایا مکاری یانه"{2}

"ای به پی کارتو مشتریه بازار تو"

"یکی یکی می صمیه بیم به سر دارتو"

"علمت می مونه وگی لی وی علمدارتو"{2}

"وتا دلی ناله وصی دله عزادار تو"

"صی ای دله غمدار تو ور به گوش گوشواره تو"

" علمت می مونه وگی لی وی علمدارتوو"{2}

"علم دار علم بزن دوریل قدم بزن"{2}

"سروی علم بزن نوروم علمدار"

"علمدار ولم کنه بارون خیسیت کنه"{2}

"زینب یه صی وره نوروم علمدار"

??????? ۰ ??????? ۰ ۰۱/۰۴/۰۴
محمد جهاندیده

صداموداری

متن مداحی

مرتضی

?????  (۲)

عالی

احسنت

 

????? ???

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی