متن مداحی

متن مداحی های جدید

متن مداحی

متن مداحی های جدید

متن مداحی
بنی فاطمه.مطیعی.محمود کریمی.مهدی رسولی.نریمان پناهی.
حسین طاهری.سیدرضا نریمانی.مرتضی باب.محمدحسین پویانفر
بابک تقی زاده.سید طالع باکویی

???????

مداحی "همه جا کربلا"

پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

همه جا کربلا همه جا نینوا
من ابالفضلیم به امید خدا
روی لبم واویلا کسی ندیده توی دنیا
که با لبای تشنه سقا بمیره در کنار دریا
یار و علمدار من من و نزاری تنها ای کاش
به فکر غصه های من باش
یه کاری کن غریبم داداش
ابالفضل
پاشو ببین ای سقا
که حرمله سه شعبه داره
میشه رباب دیگه اواره
میره رو نی سر شیر خواره
پاشو ببین ای سقا
که نقشه ها دارن این لشکر
میان به پشت خیمه
آخر برای نبش قبر اصغر
ابالفضل
بعد تو عباس من
تنم میمونه زیر مرکب
میره دیگه اسیری زینب
از سر نی میبینی داره میره خرابه زینب
یا زینب

?????  (۰)

??? ???? ???? ??? ???? ???

????? ???

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی