متن مداحی

متن مداحی های جدید

متن مداحی

متن مداحی های جدید

متن مداحی
بنی فاطمه.مطیعی.محمود کریمی.مهدی رسولی.نریمان پناهی.
حسین طاهری.سیدرضا نریمانی.مرتضی باب.محمدحسین پویانفر
بابک تقی زاده.سید طالع باکویی

???????

مولودی"توسرسبزی ودل من بیابونه"

شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۳۹ ب.ظ

تو سر سبزی و دل من بیابونه
چیکار کنم همش تو ایوونه
داره در میزنه بازم یه دیوونه
در همین خونه
من جون به کفم
هر کی دشمن مولا شد باهاش طرفم
من جون به کفم
از سربازای گردان شاه نجفم
دم بزن بگو علی شاه مردانه
دم بزن بگو علی شیر یزدانه
دم بزن که مستیت حلال باشه
دم بزن بگو علی جان جانانه
با علی مست مست مستم
یا علی مست مست مستم
تو که عمر یه لشکر و سر آوردی
تو که جای سپر هم جگر آوردی
همین که رو به سمت خیبر آوردی
در رو در آوردی
ای شاه نجف سر پناه پیغمبرهاست درگاه نجف
ای شاه نجف باز دلم به راه افتاده تو راه نجف
جان علی که آسمون خاک پاهاشه
جان علی که کهکشون زیر دستاشه
کشتی شکسته هم به ساحل میره
وقتی که روی بادبان یا علی باشه
با علی مست مست مستم
یا علی مست مست مستم
علی میگم و دنیا زیر پاهامه
علی دل خوشیه امروز و فردامه
میخوام داد بزنم لذت دنیامه
که علی بابامه
ای جانم علی من بنده ی دربندم
ای سلطانم علی
ای جانم علی ای درد عشق سوزان و درمانم علی
کاش بشه پایین پاهات بشینم
آخرش یه روزی روتو می بینم
از الآن دلم هوای حرم داره
از الآن مسافر اربعینم
حسین حسین حسین حسین......

?????  (۰)

??? ???? ???? ??? ???? ???

????? ???

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی